İlk bebişte elevit, eğer bulamazsam decavit kullanıyordum. Doktorum öyle söylemişti, özel hastaneye gidiyordum. Şimdi aynı hastane, aynı doktora tekrar gidiyorum direkt decavit verdi ve 59 TL ödedim. Sigortam var. Sizin yazdıklarınız bana çok geldi, ilk bebisimde de hiçbir sıkıntı olmadı yani doktorumda iyidir 🙏🏻🙏🏻