yasocuk Kızlar adetim 4 gün gecikti az önce test yaptım çift çizgi çıktı erken mi test için yanlış olabilir mi yarın kan testi yapıcam
yasocuk Klomen kullandım kist yaptı sonra çatlatma iğnesi oldum yumurtalıklarım da ağrı vardı Bi süredir dış gebelik değildir umarım ondan korkuyorum yarın beta da çıkar herşey
Anneolucamm benimde 1 nisandı bat ama olmadım korkumdan test de yapamıyorum sizin belirtiler neydiiii kızlar