Mrvsmt2502 rabiayy mummy kullanıyorum 33 34 gibi kan değerlerim düşmeye başladı. İlk gebeliğimde daha 3 4 . Aydan itibaren düşmüştüm mummy sayesinde bunda daha geç düştü yani . İlk gebeliğimde decavit kullanmıştım. D vitaminini mibaşka marka kullanıyorum