Rabia-T Momiesss doktorum kilot tarzında giyilebilen korse önerdi o nedenle pentiden göğüs altına kadar gelen kilot gibi giyilen korse aldım. Emzirma açısındanda sorun olmuyor. Diğer bele sarılanlar zor. Emzirme rahat olmuyor
Rabia-T Asilzedemom Ben normal doğum yaptım o nedenle sezeryanda giyilir mi bilmiyorum. Bir ay sonra giymemi önerdi. Önce rahmin eski haline gelmesi gerekiyormuş ondan sonra korse giyilir dedi