Kızlar merhaba sabah kanamam oldu doktora gittim doktor geri gönderdi nişanın geldi diyip geri gönderdi nstdede sancı çıkmadı şimdi sancımlarım beş dakikada bir geliyor duşa girdim kasıklarım belim çok kötü tuvalletten çıkamıyorum büyük tuvaletim varmış gibi geliyor ama yok doğum başladımı acaba kanamam devam ediyor bu arada