İyi akşamlar kızlar. Sat 12 Mart,5. gün bitti düzenli ilişki oldu iki güne bir. 13. günde teste başladım işaret koyduklarımda birliktelik oldu yumurtlama ve çatlama hangi gün oldu tam olarak bilemedim üst üste 3 gün en azından 2 gün koyu çıktı değerlendirdim biraz üst üste oldu gibi ama bilemediğim için anlayamadım. Sizce 5. gün ile 13. gün arasında yumurtlama olup hamile kaldığım için koyu çıkıyor olabilir mi? Dün sabah koyuyken gece yaptığımda silikti çatlama diye düşündüm ama bugün sabah tekrar koyulaşmaya başladı gibi geldi bana. Bir de bazı günler anlık belime,sırtıma bıçak saplanması gibi ağrı giriyor. Onun haricinde kendimi bu ay anne gibi hissediyorum ne yapmalıyım?
