Liyaipek1 Kızlar doktor perşembe günü doğum için gün verdi açılma için hurma ve ananas yemeğe başlıcam bebek 2600 1 haftada biraz daha kilo alsa iyi olur ne yapsam sizce kapar peyniri kefir yumurta muz yiyorum
rosatue Liyaipek1 Bebek 3 kilo doğarsa şaşırmayın. Ölçümler tam tutmuyor. Bana da minyon demişlerdi 3.400 doğdu. Muz, kaşar, ceviz, avokado, yoğurt, kuzu eti, irmik.
Liyaipek1 rosatue aslında çok iyi gidiyordu ama son 2 hafradır çok kilo almıyo gibi hepsini dr yiyorum aksine
rosatue Liyaipek1 Sağlıkla gelsin de dışarıda güzelce alır kilosunu. 1 haftanız kalmış kavuşmaya çok şükür 💕
Liyaipek1 Sevgi3838 37 +5 suyu biraz azaldığı için perşembe günü bakalım dedi doktor eğer açılma vs olursa perşembe alıcak çatım dar olduğu içim deneriz dedi olmazsa en geç 19 nisan da alıcak