Kızlar.. 22+2 haftalık hamileyim ve 2 yaşında oğlum var. Bebek doğduğunda oğlum 2,5 - 3 yaş olucak. Oğlum çok hareketli, dinlemeyen bir çocuk (2 yaş sendromu). Uykusu vs iyi çok şükür.
İkinci çocuk açıkçası planlı değildi. Ben çok korkuyorum, iki çocuklu hayat gerçekten çok mi zor? Yoksa daha çok tecrübeli olduğun için ve başına gelecek olanlardan haberin olduğu için daha mi kolay?
Beni kim görse tebrik etmek yerine, hayatın bitti 😂 iki çocuklu hayat çok zor, tek çocuk kebab söylüyor😆