cauuv1 ben ilk doğumu Ankara’da yapmıştım☺️ 2.hamileliğimde Medipol Semra hanım takipliydim kendisi kayınvalidemin doktoruymuş görümceme hamileyken doğumunu o yaptırmış harika bi doktor ama hastane ve hemşireleri rezalet. 2.hamileliğimi sonlandırmak zorunda kaldık 3.planlı istedik, Semra hanımda ilk 3 ayı atlatınca hemen medicalparka geçiş yaptım. Özge hanımda aslında Ankara’daki doktorumun arkadaşı diye gitmiştim ama sürekli işi çıkıyor düzen oturtamayız diye İlknur hanıma geçtim, instagramda takip ediyordum gönlüm hep ondan yanaydı inşallah süreç güzel ilerler. Henüz hemşirelik işimiz olmadı ama umarım Medipol gibi değildir