Elifpinar3 10 gün sonraya sezeryan günü verdi doktorum ama balgamlı öksürüğüm geçmiyor burunlarım tıkanıyor ve geçmiyor 😭 Pazartesi günü anestezi görecek ne der ne yapar acaba sizce ?
yuzirneym Elifpinar3 şuan balgamlı öksürük problemim var benim de, acil sezaryene alınsam ayvayı yerim diye düşünüyordum. Çok geçmiş olsun üzüldüm valla
hamcokelek33 Elifpinar3 öksürüğe dut pekmezi çok iyi geliyor bide duştayken şöyle sıcak suyu göğsünüze ve sırtınıza tutmak🥹 bide ballı limonlu sıcak su yapıyordum o da çok iyi geldi. 2-3 hafta önce felaket grip olmuştum bu şekilde ilaçsız bir haftada geçti. Mutlaka doktorunuza danışın ama yapmadan önce 🥹
rosatue Elifpinar3 Bal, limon, bol karabiber der susarım. Boğazı kuru tutmayacak şekilde tüketebilirseniz çok iyi geliyor. Bir zararı da yok. Umarım geçer. Sezaryenden sonraki süreçte değil öksürük gülmek bile istemiyor insan.