Bir senedir cocuk istiyoruz. İki aydır klomen kullanıyorum. Düzensiz adet dönemlerim oluyordu. Klomenin 1. Ayında adetim 26. Döngü gününde geldi. Şuan 2. Aydayım ve döngümün 36 günümdeyim. Henüz test yapmadım. Belirtilerim: bi kaç gün önce acık kahverengi akıntım geldi şuan sarıya döndü. Ara ara kasık ağrılarım var, sabahları midemde ağrı oluyor. Göğüs hassasiyetim var.. sizce bunlar hamilelik belirtisi mi ?