Asdfgf Merhabalar arkadaşlar 2 ‘li tarama testim temiz çıkmıştı ancak 4’lü tarama testi riskim 1:67 çıktı ve doktorum Fetal Dna testi yaptırmamı önerdi başına böyle bişi gelen var mı acaba?
GizemHamza34 Asdfgf benim ikili testim orta risk çıktı geçen hafta fetal DNA yaptırdım sonuç bekliyorum sıvı aldırmak istemedim
hamcokelek33 Asdfgf ikili testiniz temiz çıktıysa neden 4lü yaptırdınız ki🥹 herkes üçlü ve dörtlü taramanın sapma payının çok yüksek olduğunu söylüyor. Eğer eskişehire yakınsanız osmangazi üniversite hastanesinde fetal dna yı 400 lira civarında yapıyorlarmış bi araştırın isterseniz
Emelcannn Asdfgf merhaba ilk gebeliğim daha kontrole gitmedim benim 2’li testim de PAPP-A 4.0 çıktı bu ne demek biliyor musunuz araştırıyorum ama anlayamadım
sednc0 Asdfgf üçlü ve dörtlü testlerde risk çıkma ihtimali her zaman yüksek olduğunu duymuştum ikiliyi yaptırdıktan sonra diğerlerine pek gerek duymuyorlar bence detaylıyı bekleyin
Asdfgf GizemHamza34 Bende sıvı aldırmak istemiyorum düşük riski oluyor dediler. Fetal Dna yı ne kadara yatırdınız ve sonucu kaç günde belli olur dediler
GizemHamza34 Asdfgf 10-12 gün içinde çıkıyormuş bugün yarın çıkar inşallah panoramaya yaptırdım 440$ o günün kuruyla 16.900₺ ödedim
tansugl37 4 lü testin yanılma payı yüksek. Büyük ihtimalle temizdir. Ama tabi fetal dna yaptırmanız en mantıklısı. Ben 2 Li 3 lü bişey yaptırmadan hemen fetal yaptırmıştım. Sonuç 1 haftada çıkmıştı 550 Euro vermiştim 6 ay önce
Asdfgf tansugl37 Umarım bişi yoktur kötü düşünmek istemiyorum ama insan korkuyor yinede. Birde şuan grip oldum bu durumda yaptırmam uygun olur mu ki acaba yarın doktora danışacağım ama sizin bir bilginiz var mı ?
tansugl37 Asdfgf bişey olmaz sizin kanınızdan bebeğin DNA’sı ayrıştırılıyor kan değerlerinizle enfeksiyonla işleri yok yani
Asdfgf hamcokelek33 Doktorum yapılmasını istedi açıkcası düşüncemizi sormadı. 2 li ve 4 lü test yapacağız sonra detaylı ultrason yapılacak dedi ama daha detaylıya girmedim 2 hafta sonra girmem gerektiğini söyledi. Şimdi 4 lü testimde risk fazla çıkınca insan rahat edemiyo içim hiç rahat değil. Malesef Denizli deyim.
hamcokelek33 Asdfgf benim sadece ikili testimde yaş faktörü 750/1 çıkmıştı o kadar kafama takmıştım ki.. sizi çok iyi anlıyorum hatta yorumlamayı vs burdan öğrenmiştim🥹 detaylı ultrason için hangi haftada gidin dedi peki?
Asdfgf Emelcannn malesef bu konu hakkında bir bilgim yok ama nereden bakıyosunuz e nabızdan mı ? Doktorun elindeki sonuçlar önemli test sonucu olarak onlarda e nabızda falan olmuyor diye biliyorum
hamcokelek33 Emelcannn merhaba, e nabızdan bakmayın, doktorunuzdan yada yaptırdığınız hastaneden grafik içeren bir rapor var onu almanız gerekiyor yorumlayabilmek için
Asdfgf sednc0 Doğru diyosunuz aslında ama içim hiç rahat değil çok stresliyim böylede bebeğim zarar görcek diye endişeleniyorum
Asdfgf hamcokelek33 şuan 18. Haftadayım 2 hafta sonra demişti 20. Haftaya denk gelecek. İnşallah bişi yoktur ama korkuyorum bide grip oldum şuan test yaptırsam fetal DNA yı etkileyen bir durum olur mu hiç bilmiyorum
linamia7 bizde de 2’li tarama temiz, 4’lü tarama testinde ise sıkıntı çıkmıştı. fetal dna testi verdik; sonuç temiz geldi ama çok korktuk tabii. bu sürecin sizin için çok hızlı geçmesini ve tertemiz sonuçlar almanızı diliyorum ♥️
Asdfgf linamia7 inşallah bizde güzel haberlerini alırız bol bol dua ediyorum Allah kimseyi evladıyla sınamasın çok zor bir durum. Gripken fetal DNA için kan versek sonucu etkiler mi acaba bir bilginiz var mı
Hasret18ayaz Asdfgf 2 li 3 lu tarama yaptırmadım ,4 lu 1.71 riskli çıktı ama ben amniyosentezi kabul etmedim detaylı ultrasonda hicbir dorun çıkmadı çok şükür henüz doğum yapmadım ama bir sorun olmadığına inaniyorum 26+5 hamileyim şuan
Asdfgf Hasret18ayaz onu banada söyledi doktorum %100 doğru sonuç verir ancak düşük riski yaratır dedi bu yüzden onu kesinlikle yaptırmak istemiyorum. Onun yerine bu FetalDNA yı önerdi anne kanından bakılıyormuş. Detaylı ultrason da bebeğin down sendromlu olup olmadığı anlaşılmaz dedi bize bu iki testten birini yaptırmamız gerektiğini söyledi
Anonimcik Asdfgf benim de 2 li tarama testim riskli çıktı doktorum fetal önerdi %95 temiz çıkacak fetaliniz çok çok eminim fetal yap temiz çıkacak dedi bir kurum broşürü verdi bu hafta orada yaptıracağım çok korkuyorum moralim alt üst doktor %95 temiz çıkacak dedi ama yinede Allah bilir bilmiyorum 🥹