Merhaba özel sektöre çalışıyorum doğum yaptım 4 ay ücretli(rapor) iznim bitti.
6 ay doğum iznimi kullanmak istiyorum daha önce iş yerine sözlü olarak bildirmiştim. Dün müdürle görüştüm ve bu gün rapor iznim bitti.
Kendileri bana şimdilik 2 ay ücretsiz izin verdiğini söyledi.
Ben 6 ay doğum izni hakkımı kullanmak istiyorum ve dilekçe vs yazmadım. Bu gün bitti iznim. Nasıl ilerlemeliyim