Hanımlar merhaba. Yarından sonrakl gün yani cumartesi uçuşum var. 5+3hamileyim.malum tatil muayene olamadım.kese,bebek oluştumu,kalbi atıyomu hiç haberim yok. Bu akşam acile gitsem bakılır mı? yolculuk var çünki 13gün sonra döneceğim.gitmeden herşey yolundamı bilmek istiyorum