Annekuzusu06666 yaa evet çok erken bana da önceki gebeliğimde 20lerden sonra toplanma kasılma oluyordu ama bu gebeliğimde baştan beri oluyor bana da çok saçma yani daha bebek nohut kadar rahim mi kasılıyor anlamıyorum o kasılma toplanma hissi oluyor ama toplanma yok tabiki daha 8 hafta :/