Angel19 yine de doktorunuza mutlaka danışın, beni kardiyolojiye yönlendirmişti tansiyon da yükselince ,çok şükür ciddi bişey çıkmadı. Ama geçiş dönemlerinde bide bebeğin büyümesiyle böyle şeyler olabiliyor 🥹 bide tiroid yüskelmesi de çarpıntı yapabiliyor mutlaka değerlerinize baktırın🥹