NNSKA önemini bilseydin eğitimini vs alsaydın annelerimiz bizde kullanmışmı sanki demezdin zaten 😊İstediğin kadar dışarıdan tüketmeye çalış yetmıyo gerekli olduğu için veriyor doktor zaten üstelik kustuğunu söylüyorsun 😉
Biz aksatınca bile tedirgin olurken senin bu söylemin saçmaydı.
Kullanmak istemiyorum deseydin zaten tepkim olmazdı herkesin kendi kararıdır ama annelerimz böyleydi dediğin için bende yazma gereği duydum ve burası acık bi yer eleştiriyede acık olman lazım
ki yanlış bi yorumda yapmadım olması gerektiği sekilde yaptım..!