Seviimmilhn acile gidip Nst çektirebilirsin aslında ne yorumlarlar bilemiyorum sancına göre en azından ultrasona bakarlar için rahat eder endişe edecek bir durum yoktur muhtemelen
Seviimmilhn benim de herhangi bir acım sancım suyum nisanım yoktu ama Nst de sancı çok yüksek çıkıyordu ben sadece dediğiniz gibi sertleşme hissediyordum nefes alamıyordum o sertleşme geldikçe.