Nurellaaaaaaa1212 Saat başı acıkıyorum acıkınca şekerim düşüyor bir de tansiyonum bişeyler yiyorum bu sefer midem bulanıyor. 1 saat sonra yine acıkıyorum sar baştan durum devam. Böyle misiniz kızlar 7. Haftadayım
hemsireblog1 Nurellaaaaaaa1212 bende öyleydim o haftalarda. 12. Haftaya kadar böyle devam etti sonra normale döndüm
__Kubracik01__ Nurellaaaaaaa1212 kan şekerine baktırdım mi? Acıkınca tatlı biseyler yiyip geçiştiriyorsan kan şekerin hızlıca geri düşer
Ebru_ebru Nurellaaaaaaa1212 Kız yee gitsin ben o haftalarda ölü gibiydim hiç yiyemedim 17.haftadan sonra iyi oldum 😂
Nurellaaaaaaa1212 hemsireblog1 cok kötü ya araba kullanırken düşüyor tansiyonum fıtı fıtı tatlı bişeyler atıyorum ağzıma 10 dk sonra yine aynı. 3. Gebeliğim diğer ikisi ne güzelmişşş diyorum
Estem Nurellaaaaaaa1212 7. Haftadayım bir haftadır midem bulanıyor hiç bir şey yapamıyorum sadece uyuyorum yemek hayatımdan çıktı düşüncesi bile içimi kaldırıyor sabah bir dilim ekmek akşam bir kase çorba 4kg kaybettim bu bebek bana ne yaptı ben de bunu düşünüyorum:)
Anniskoo0634 Nurellaaaaaaa1212 dönem dönem öyle olursun iştah açılması problems😄 canım özgür hoca ile görüştün müü
EsoMom_ Nurellaaaaaaa1212 bende öyle bi etki yok bi kaç gündür sabahları midem bulanıyor gün içinde doymuyorum yedikçe yiyesim geliyor ama akşamları yeme isteği geliyor ama midem bulanıyor bi tek akşamları oluyor 🥰
S-nur1 Ben tam tersi ya 8.haftam yarın ama iştahsızım özellikle yemek tarzı şeyleri bayadır yemiyorum Bulantı kusma da yok boş boş iştahsızlık 😄
minismom Nurellaaaaaaa1212 9 haftalık aynıı insallah duzelicez 🤣 agzımın tadıda hic yok ac kalsam midem bulanıyo yesem midem bulanıyo napsam bilemediimm
NoName_ Nurellaaaaaaa1212 indirim isterken daha da zam gelmesin 😂belki daha erken bile geçer bilemeyizz inşallah diyelim 🥹🙈