rumikaa ben de evlenince hemen hamile kalmıştım ilk oğlum doğduktan sonra doktorumun önerdiği ama ben sezeryan doğumdum İlk 3 ay ilişki yasaktı bizde tekrar hamile kalma sürecim vardı yumurtalıklarım hemen tekrar işlevini görmeye başlamıştı spiral önermişti ama bir tane hormonlu varmış ona devletin taktığı değil ücretli olanına takın dedi Bir de hem de hap ve geri çekilmede birlikte hamile kalmama durumu daha yüksek olduğunu söylemişti ama biz tabii spiralden korktuğumuz için kullanmadım hani geri çekilme kullandık geri çekilme ile 4 yıl korundum 4 yıl sonra eşim tekrardan bir çocuk daha istediğini söyledi biz de aslında ilk başta 7-8 yıl düşünmedik diyorduk ama eşim sonra değişince ben de gittim iğne oldum 1 aylık iğne olunca eşin korumayı bıraktı ve korumayı bıraktığımda bir hamile kaldım