Merhaba arkadaşlar ilk 2 gebelik sezeryan oldu ve tamamen bayıldım
Sıkıntım anestezi den geç uyanıyorum ve kendime gelemiyorum
Şimdi devlette doğum yapacağım refakatçi tek kişi olacak geç uyanırsam bebekle mi benle mi ilgilecekler diye tedirginim
Spinal olanlar artı eksisi nedir yazabilir mi biraz da korkuyorum ya hissedersem diye sonra bel ağrısı kalır diye