bukkar merhaba, öncelikle kolaylıkla geçer inşallah doğumunuz, sezeryan oldu. Doktorum da ben de normal doğum öncelikliydik çatı muayenesinde normal doğuma yatkın olduğumu söylemişti doktorum ama hiç açılma oldu 40+4 de 6 saat suni sancı denedik açılma olmayınca sezeryana alındım Sezeryandan da çok korkuyordum korktuğum gibi olmadı, ameliyathanenin kapısından girerken korkudan ağlıyordum en son ama belden yapılan iğneyi hiç hissetmedim zaten sadece sezeryan sonrasında ilk ayağa kalkışta çok zorlandım ama o da anlık bişeydi, hastaneden çıkana kadar hep yürüyüş yaptım o şekilde açıldı bacaklarım, yanınıza nescafe almanızı tavsiye ederim iyi oluyo