Arkadaşlar merhaba ortalama 1 yıldır evliyim ve bir hafta kadar önce hamile olduğumu öğrendim. Ortalama 9-10 ay folik asit kullandım daha sonra 1 ay ara verdim ve hamile kaldım. Tekrardan kullanmama gerek var mı sizce? Bayramdan sonraya randevu buldum şu an kimseye soramıyorum 😞