Kızlar 19+3 haftalık hamileyim. 2 gündür az çok çok az peçeteye sildiğimde açık renkte leke vardı kan lekesi gibi. Karnım da regl olacakmışım gibi ağrıyor. 1 hafta sonra randevum var. Sizce bekleyeyim mi ? Acilden gittiğimde alttan bakıyorlar rahatsız oluyorum artık. Başına gelen var mı bu lekeler neden olur ? Yani bebeğimin hareketlerini de hissediyor gibiyim. Korkuyorum sizce 6 gün daha bekleyeyim mi kontrol için