Kızım doğalı 14 gün oldu 4 gündür kendi evimde tek başıma bakıyorum o uyuyumca ben uyuyorum arada evi topluyorum ama yemek yapmıyorum yapsam yaparım ama uyumayı tercih ediyorum eşimde sağ olsun lafını yapmaz gelir beraber yapar yeriz alışma süreci sürekli ağlamalı durumdayım ne zaman kendime gelirim neler yapsam daha iyi olur tecrübeli anneler desteklerinizi bekliyoruz