Kızlar geçen ay kimyasal geçirdim bu ay ki yani kimyasaldan sonraki ilk adetim çok yoğun ve ağrılı geçiyor. Adet öncesi semptomları da çok yoğun yaşadım bu ay. Hatta hamileyim sanmıştım normalden baya sert geçti pms. Geçmişte polip aldırdım polip varken de adetim böyle ağrılı ve yoğun olurdu o yüzden korktum açıkçası. Kimyasaldan bir sonraki adeti böyle farklı yaşayan var mı aranızda? Geçen ayki kimyasalın etkisi olabilir mi acaba yoksa farklı bir sıkıntı mı var