Annebus Cans__ biz özellikle marka sorduk ve hem diyetisyenim hem doktorum Beypazarı’nı önerdi o sebeple bu markayı alıyorum
Cans__ 1prens_1prensesannesi_ bu dediğiniz markayı aldım resmen 4 katı magnezyum varmış içinde içiyorum bakalım çok teşekkür ederim ☺️
Aysegul466 Cans__ günlük bi tane avoya marka öneririm, ben çok kötü olduğum günlerde kızılayın magnezyumlusundanda destek için içiyordum eğer bulamazsan bu markayı sonraki en yüksek oran kızılayın yeşil paketli olması lazım magnezyumlusu
1prens_1prensesannesi_ Cans__ Bende besinlerin içeriğini paylaşan bir sayfada görmüştüm canım en yüksek ve temiz içerikli olan o markaymış bende onu tüketiyorum vücudumuza bebişlerimize şifa olsun inşallah 🌸
Elifmehmetemin Cans__ maden suyu içmek zararlı değil aksine faydalı canım 1 şişe tüketmen yeterli günlük bence
Cans__ Aysegul466 avoya aldım canım harika değerleri bakalım bugünden itibaren her gün 1 tane içeceğim