İlk gebeliğimde 22. Haftada çoğuna göre çok geç hissetmiştim ilk hissetigim an içerden birşey karnımı çekip bırakıyor gibi olmuştu şimdi de dün bugün karnımda aynı his var 2. Erken olur diyolar ama bu kadar erkende olur mu bilemedim gazla da ayırt edemem 😂 2 kere aynı yerde yan aşağıda bir kere yukarıda bu hissi yaşadım ama bilemedim de 😂