Hayatımda hiç yaşamadığım depresyonu gebelikte yaşadım. Çok zor bir gebelik geçirdim en başından beri. İç daraltısı, aniden gelen ağlama hissi, evdeki çocukla ilgilenememe, yaşamaktan bile keyif alamıyordum hepsi mevcuttu. Şu anda da var ama hava güzel olunca hemen dışarı çıkıyorum. Dr misol verdi yarım iç dedi fakat cesaret edemedim. İnşallah lohusalıkta yaşamam da bebekle birlikte geçer gider. Dualarınızı bekliyorum Rabbim içime ferahlık versin, çok zor