Henüz gebeliğin başında bu kadar halsiz olmam normal mi? Sürekli uyuyorum ve daha 4+4teyim. Benim bildiğim 2. Veya 3. Ayda oluyor bu halszlikler. Bir de kasıklarıma ara ara adet sancısı gibi sancı girip duruyor pozisyon değiştirince geçiyor. Evi dün eşime süpürttürdüm çünkü başım dönüyor bayılcak gibi oluyorum normal midir bu? 9 gün tatil yüzünden adam akıllı muayene olamadım sadece acilde hcg testi yaptırabildim