Drusnm2 alttan dikişim oldu o da benim ittirmeyi hızlı yapmamdan kaynaklandı. Sezaryen doğumumda 1 hafta sonunda belimi doğrultmuştum yürüme zorluğu çekmiştim dikiş açısından. Ama normal doğum yaptığım bir kaç saat içinde yataktan kalkıp istediğim gibi yürüdüm ve en önemlisi çocuklarımla da ilgilenmeme sorunum olmadı kendi sıkıntım da olmadığı için. Allah size de gönlünüzdekini nasip etsin bende çok dua etmiştim SSVD için hamd olsun nasip oldu 🌸