Kbraberk Kizlar bende spral var adetim bir hafta oldu gecikeli iki ayri test yaptim ikiside silik cizgiydi leke olunca gittim 0,11 cikti sebebi nedir testler farkli markalardi testlerde bu sekil
Busranur_mnts testlerin markası ne spiral hakkında bilgim yok ama kan testi kesinidir gecikme için doktora danışın isterseniz
Busranur_mnts Kbraberk o zaman adet sökülür. Bazı testler yalancı pozitif de çıkartıyor adet öncesi beta 1 2 değer artarmış testler de o dalgalanmayı yakalıyor bazen çok silik çıkartıyor
Kbraberk Busranur_mnts adetim gecinkince bilemedim yaptim ikiside ayni cikinca canim birde hastaneden gelince lekelenmem oldu pedi doldurmadi ama vardi uc saat once degistirdim bir damla kadar gelmis rengide pembe gibi normalde adet kani koyu kırmızı olmazmi en iyisi iki gun sonra tekrar test alip tekrarlamak varsa gitmek doktora yoksada yoluna bakma
Busranur_mnts Kbraberk sende spiral de var daha önceden böyle yaşamış mıydın bence direk kadın doğuma randevu al git