Ebru0101 Selam kızlar ilk gebeliğim 17+5 oldum allah izin verirse bi kızım olacak ama bazen kendimi hamile gibi hissetmiyorum çok korkuyorum randevuma daha var benim gibi olanlar varmıdır sanki sürekli bebeğime bişe olucak gibi evham yapıyorum 😩🤰🏻
Ebru0101 Deletedmom56 yaaa öylemi diyorsun canım benim ay ne bilim çok korkar oldum hep bişe olcak korkusu var 😍 maşallah sanada darısı benim başıma