Mucizeem__ Aralık’ta gecikme olmuştu 15 günden fazla gebelik kessin diyordum ama yoktu burda baya kişi gecikmişti yine çok gecikmesi olan var mı Not ; Bat 1 Nisan test yapmadım 7 Nisan’da randevum var 🌼
Mucizeem__ Acaba mevsim değişiklikleri olduğu için mi ben de bilmiyorum Pcosluyum ama 25 günü geçmez döngü bu kadar gecikme olmuyor normalde ☹️
Mucizeem__ Glhayat_54 ya olacağını düşünmüyorum çok negatif gördüğüm için umutlu dglim😂❤️ heveslenmekte istemiyorum acaba bazılarının da böyle olmuş mu merak ettim 😅😅
Glhayat_54 Mucizeem__ cok merak ettim ben o yüzden 😂🙈 Allah gönlüne göre versin sonuç ne cıkar belirsiz olsada üzülmeyin yinede 💕🌸
Mucizeem__ Glhayat_54 aynen nasipte varsa er geç olur sağolun Rabbim sizinde gönlünüze göre versin 💖🌼