Rahim kısalığı 25 1 aydan beri yatıyorum hep 25 uzamadı bir türlü 2 3 gündür kasılmalarım çok fazla var dün doktor kontrolüm vardı doktora dedem magnezyumu 2 ye çıkardı Protestan 2 ye çıkardı adele diye ilaç varmış kullanılabilir dedi ama unuttu heralde esneklikte çıktı rahimde doktora sordum erken doğumu olur yani bı şekilde götürürüz sona kadar gbi duruyor dedi inşallah zamanında sağlıkla gelir bebeğim çok tedirginim bu durumda olan varmı neler yapıyorsunuz