Bir-anne21 Bende 22 haftadan beri su fazlalığı var öyle diyor doktorlar. Şeker yükleme yapıldı çıkmadı. Bende hamur işi karbonhidrat hepsini iyice kestim ki çok yemem zaten. Şeker de sevmem, tatlı ile aram yoktur. Çayı kahveyi bile şekersiz içen biriyim oldum olası anlamadım gitti.