Kızlar selam daha önce konu hakkında çok başlık açtım, bebeği baş geliş olanlar sizler de baskı hissediyor musunuz? Sürekli çiş varmış hissi? Yürümekte zorlanma? Karında sertleşme?
Derdime derman arıyorum doktor kontrollerim normal çıkıyor ancak ben yürüyemiyorum bile neredeyse hemen taş kesilşyorum ve dışarı çıkar çıkmaz çişim geliyor. Acaba başı aşağıda diye mi?
Sırf bu yüzden 2 gafta erken izne cıkıcam artık nolur bir şey söyleyin mantıklı bi açıklaması olmalı