Ozdenurr Kızlar merhabalar 🌸 Yarın tam 13+3 olucaz geçen muayene de doktor hem 2 li tarama testi yapar hem cinsiyeti söyleriz dedi ultrason kontrole gitmeden önerebileceğiniz şeyler var mı bebişin kendini göstermesi için