Çatlatma iğnesinin üzerinden 15 gün geçti. Normal regli döngüme göre bat 3 Nisan. After 10 diye bir marka ile idrar testi yaptım negatif çıktı. Ama hiç bir regli belirtim yok. Okuduğum bir çok yerde ovitrella sonrası pozitif değilse 14. Gün regli olur yazıyor. Pozitif olsa da 15. Gün idrara geçmiş olurdu. Benzer durumu yaşayan oldu mu?