Klcarslnn 31+6 dayız şuan başlamalı mıyım yoksa geç mi kaldım doktoruma soracağım ama randevuma henüz 2 hafta var
Mylittlemoon Daha erken baslasaniz daha iyidi tabi ama yine de baslayabilirsiniz her turlu hic olmamasindan iyidir