selam kızlar ,son adetıme gore 37haftamdayım nısan sonu dogum tarıhım, kontrolde38hafta cıktı dr erken doga bılır nisan 12sine kadar hatta dedı, zaten yetişti dogarsada saglıklı olur dedı, bu durumu yaşayanlar, haftası onde giden gebeler erken doguran oldumu hic ?2cı gebelik kilosu 3.600 ilkinde 3.5di