Cgzz EKG çekildi tansiyon nabız bakıldı tansiyonum 12-7 di nabzim 120 ki panik atak da var o arada korkmuştum baya bı hiZlandi nabzim onu biliyor EKG dede hiç bir sıkıntı yok gayet iyi sonuclariniz dedi tansiyonunmda genel olarak da düsme yükselme olmaz gebeliktede normaldede 11-711/8 12-7 12/6