wintersun 4+4 günlük hamileyim bugün randevum var sizce keseyi görebilirmiyiz çokmu erken acaba 6haftalık olunca gitmeyi düşünüyordum ama sabredemiyorum🤭
Minnakpopus wintersun çok erken büyük ihtimalle doktor beta takibi yaptıktan sonra 2-3 hafta sonra gelmeni isteyecektir
CokCahilsinKeskeOlsen wintersun evet erken beklemek zor ama olumsuz konuşma duymamak için beklemek en iyisi
mysweetgril1 Bende aynı şekilde erken gittim kese gözükmedi canım 14 nisana randevu aldım bakalım inşallah gözükür