iclalll Bunun uzman kişilerce yapılması gerekiyor ki bölgede ısınmaya yol açacağı için %100 sağlıklı olduğu da söylenemez. Evet, doktorlar bunun uzmanı olarak sağlıkla yapıyorlar ki benim doktorlarım uzun uzadıya açmadıkları gibi 3 aydan önce hiç yapmadılar. Ben de hususi olarak sorun yoksa bakmayalım diye ricada bulunuyorum. Bu isteğiniz yanlış anlamayın ama cahilce. Kalp atar, başa bir şey gelirse de inancınıza göre ya allahtan dersiniz ya da doğal seleksiyon dersiniz. Allah göstermesin. Akıl tutulması yaşamamak lazım. Keyfini çıkarın lütfen.