Tontis2025 ya bu ne ki insanları bazen böyle duvara çarpmak istiyorum bayramda elimin dedesine gittik ordaki çalışan nasıl gidiyor diye sordu iyi dedim çok şükür. Elli kere çocuğun sakat doğar dedi nazar değer yetmedi döndükten sonra aradı yetmedi kayınvalidemi aradı kayınvalidem geldi beni aradı allahım bu insanlarrrr hele bi kadın bana ismini sordu asla tanımıyorum öyle sokaktan biri alya dedim. Tepki şu ; ayyyy yer gök alya. Yahu sizeneeeeee