Gizemdemir96 Selam Anneler. Ben ilk dogumumu 5 sene önce jimerde yaptım ve aşırı memnun kaldım ama şuanda fiyatlar aşırı pahalı. Siz hangi hastanede doğum yaptınız yada yapacaksınız? Güncel fiyatları ve tecrübelerinizi aktarırsanız çok sevinirim .
Hulu61 Gizemdemir96 Medicana da doğum yaptım yaklaşık 1 ay önce normal doğumdu ebelerden çok memnun kaldım doktorum dışardan geldi. Hastaneye 17.500 doktora 23000 verdim bide epidural aldım o da 3000 di yanlış hatırlamıyorsam
ipekmom_ Gizemdemir96 medipol esenler zorunlu sezaryen 28.500 dediler daha 7.haftaldayım sonunda fiyat ne olur bilmiyorum bakalım. Doktor muayenesi 1800
Mry2020 Gizemdemir96 bu konuda dertli ve kararsızım 5 yıl önce doğum yaptığım doktoruma gidiyorum zaten tek özel hastane var orda doğum yaptırıyor 55 binmiş hastanenin kendi doktorunun fiyatı 20 bin çok kararsızım.
rosatue Gizemdemir96 Ben de 4 sene önce jimerde doğum yaptım. Doktorum dışarıdandı. Hastanenin anestezi uzmanından da çok memnun kalmıştım. Bursa’da olsam yine jimerden şaşmazdım.
avucundaopucuk 4 sene önce bence jimerde doğum yapmıştım şu anda doğum fiyatları gerçekten uçup gitmiş şu anda Esentepe hastanesine gidiyorum doğuma 40 bin dediler
Nurci ipekmom_ doğum zamanınız yaklaştığında bütün herşeyi konuşun bende aynı hastanede doğum yaptım 19 temmuzda 19 bindi sanırım ücret gece bir anda suyum geldi gittim acildeki doktorun ğcreti farklıymış 25 bin ödedim ve ücreti almadan yatış işlemini yapmadılar bu durum beni çok rahatsız etti ancak başka çarem yoktu
Momellaa ipekmom_ şubatta genelde zamlı fiyat olur şubattan önce görüş bence senede 2 kez zam yapılıyor çünkü
Moomtoobee Gizemdemir96 nilüfer doruk 45 bine anlaştık muayenelere de 2350 tl ödedik Artı normal doğumda epidural olursa 7 bin ama benim sezeryan
Moomtoobee Gizemdemir96 daha önce pembe maviye gidiyodum ve yılbaşından önce 125 bin dendi şuan kesin 150 bin vardır
Pinnar7 Moomtoobee yılbaşından önce sadece doğum 60 bin lira verdik sezeryan normal fark etmiyor muayenelere ekstra ödüyoruz biz