aslib16 kesinlikle harika bir seçenek hiç pişman olmazsınız benim doktorum sibel hanım 3 senedir ona gidiyorum ilk doğumumu kendisi yaptı şimdi ikinciye hamileyim ve vazgeçilmezim , başka doktorları da gördüm görüştüm ama hiç biri sibel hanıma benzemiyor tam bir melek , sakinliği konuşması her şeyi ayrıntılı bir şekilde anlatması tam istediğim gibi , ben çok takıntılı ve sıkıntılıyım ama sibel hanımda en ufak bir sorun yok o yüzden kesinlikle tercihim sibel hanım