Minikkalpler Doktor gerçekten çok önemli, benim gittiğim ilk doktor da bana robot muamelesi yapmıştı. Değil aydınlatmak yüzüme bile bakmadan anket yapar gibi sorular sorup bilgisayarına giriyodu. Saçma sapan mesleklerimizi falan sordu. Sanki çok önemliymiş gibi, hatta eşim pilot, onun mesleğini öğrenince birden onunla sohbet etmeye falan başladı densiz densiz. Çok sinirlenmiştim. Buarada özel hastane (!) Diyceğim o ki içine sinen, kendine yakın hissettiğin, sana güven veren, sorularını sabırla dinleyip sana özel hissettiren bi doktor bulmadan devam etme bu yola derim. Şimdiki doktorumu mesai saati dışında bile kendi şahsi telefonundan arayıp danışabiliyorum şuan. Sende öyle yap, en fazla bikaç kez fazladan muayene ücreti ödersin.