Meraba arkadaşlar ben 40 haftayı doldurdum 1 cm açılmam var ağrılarımda var hafiften devlet hastanesine gidiyor ama doğum için bişey diyen yok nst ve muane edip ağrın suyun kanaman oluşa gel diyip gönderiyor iki gündür hastaneye git gel yapıyorum ağrım da olduğu için yarın sabah yine gideceğim doğuma alma ya da doğum ile ilgili bişey demez ise doktor Zeynep Kamil Hastanesi’ne gidip kendim suni sancı ile doğum yapmak istediğimi söyleyeceğim ama orda da alırlar mı doğuma bilmiyorum gönüllü şekilde korkumda var haftam doldu bebek büyük tuvaletinin yaparsa zorunlu sezeryana alınırım diye arada kaldım şuan bu ikinci hamileliğim ilk oğlumu 38+4 de suni sancı ile kucağıma aldım bunda korkularım var şuancok kararsız sekildeyim