Kızlar 33 haftalık ikiz gebeyim dün acile gittim 1 cm açıklık çıktı, normalde yatış verdiler ama yeni doğan yoğun bakımı dolu olduğu için doğarlarsa ikisini de farklı yerlere sevk veririz dediler bu yüzden kendi hastaneme gitmek istedim. Bu durumda süreç nasıl oluyor bilgisi olan var mı?